ترموستات اتاقی دیجیتال دو فصل اکولوکس مدل ET-5SHC

ترموستات دو فصل ET3SFC اکولوکس

ترموستات ECOLUX کد ET-5SHC یک ترموستات اتاقی دیجیتال دو فصل با محدوده تنطیم ۱۰-۳۵ درجه مناسب برای کنترل انواع فن کویل چهار لوله (سرمایش/گرمایش) همراه با کنترل ۳ دور فن و دو شیر برقی می باشد.

کنترل فن کویل ها اغلب به طور اتوماتیک یا به وسیله شیر کنترل دو راهه یا سه راهه و یا با خاموش و روشن فن دستگاه صورت می گیرد. در بسیاری از فن کویل های ایرانی به علت نبود شیر برقی فرمان های عملکرد از طریق کنترل فن انجام می گیرد ولی این امکان وجود دا رد که فن عملکردی مستقل داشته و دمای محیط (سرمایش / گرمایش) را با کنترل شیر برقی تنظیم نمود.

ترموستات مدلET-5SHC این امکان را می دهد تا علاوه بر کنترل اتوماتیک دور فن، هر دو شیر برقی سرمایش و گرمایش را نیز کنترل نماید.این مدل ترموستات دارای قابلیت سیستم Auto chang هست و این امکان را میدهد که به صورت همزمان به نسبت دمای تنظیمی به هر دو شیر برقی سرمایش و گرمایش فرمان دهد.

ویژگی های ظاهری کد ET-5SHC مشابه با مدل ET-3SFC بوده و شامل صفحه لمسی ضد غبار و کنترل های با کاربری آسان ، طراحی مینیمال و ضخامت ۶ میلیمتری قاب می باشد.

وجود تغذیه سویچینگ و قابلیت کنترل دور فن بصورت اتوماتیک و دستی به همراه نمایشگر دیجیتال دمای محیط و دمای تنظیم شده (سانتیگراد)، سیستم قفل صفحه کلید (قفل کودک) و قابلیت ریموت کنترل مادون قرمز را میتوان از ویژگی های شاخص فنی این دستگاه ذکر نمود.

مناسب برای فن کویل

سایر مدل های ترموستات اکولوکس

ترموستات دیجیتال فن کویل دو فصل ET-3SFC

ترموستات اتاقی دیجیتال دو فصل مناسب برای کنترل انواع فن کویل دو لوله (سرمایش/گرمایش) همراه با کنترل ۳ دور فن

ترموستات اکولوکس مدل ET-3SFC

ترموستات دیجیتال داکت اسپلیت دو فصل ET-4S1C

ترموستات اتاقی دیجیتال دو فصل مناسب برای کنترل انواع فن کویل دو لوله (سرمایش/گرمایش) و داکت اسپلیت همراه با کنترل ۴ دور فن و یک کمپرسور

ترموستات اکولوکس مدل ET-3SFC

ترموستات گرمایش از کف دیجیتال ET-2S2H

ترموستات تک فصل گرمایشی برای کنترل سیستم گرمایش از کف دارای ۲ خروجی با جریان ۵ آمپر

ترموستات گرمایش از کف اکولوکس ET2s2h

ترموستات همه کاره روکار ET-433W

ترموستات اتاقی دیجیتال دو فصل مناسب برای کنترل سیستم های فن کویل سه دور و چهار دور، داکت اسپیلت و گرمایش از کف همراه با تغذیه سویچینگ

ترموستات اکولوکس مدل ET-433W