ترموستات اتاقی دیجیتال دو فصل اکولوکس مدل ET-4S1C (داکت اسپلیت)

ترموستات دو فصل ET3SFC اکولوکس

ترموستات ECOLUX کد ET-4S1C یک ترموستات اتاقی دیجیتال دو فصل با محدوده تنطیم ۱۰-۳۵ درجه مناسب برای کنترل انواع فن کویل دو لوله (سرمایش/گرمایش) و داکت اسپلیت همراه با کنترل ۴ دور فن و یک کمپرسور می باشد.

از ویژگی های ظاهری آن می توان صفحه لمسی ضد غبار و کنترل های با کاربری آسان و طراحی مینیمال ساده اشاره نمود. ترموستات توکار ECOLUX باریک ترین ترموستات موجود در بازار با عمق فقط ۶ میلی متربوده که پس از نصب ظاهری زیبا و مدرن و هماهنگ با هر نوع دکو راسیون داخلی ایجاد مینماید.
وجود تغذیه سویچینگ و قابلیت کنترل دور فن بصورت اتوماتیک و دستی به همراه نمایشگر دیجیتال دمای محیط و دمای تنظیم شده (سانتیگراد) را میتوان از ویژگی های شاخص فنی این دستگاه ذکر نمود.
از دیگرمشخصات این مدل میتوان به سیستم قفل صفحه کلید (قفل کودک) و قابلیت ریموت کنترل مادون قرمز در این ترموستات پیش بینی شده که راحتی مضاعفی را برای کاربر به همراه دارد.

مناسب برای فن کویل و داکت اسپلیت

سایر مدل های ترموستات اکولوکس

ترموستات دیجیتال فن کویل دو فصل ET-3SFC

ترموستات اتاقی دیجیتال دو فصل مناسب برای کنترل انواع فن کویل دو لوله (سرمایش/گرمایش) همراه با کنترل ۳ دور فن

ترموستات اکولوکس مدل ET-3SFC

ترموستات دیجیتال فن کویل دو فصل ET-5SHC

 ترموستات اتاقی دیجیتال دو فصل مناسب برای کنترل انواع فن کویل چهار لوله (سرمایش/گرمایش) همراه با کنترل ۳ دور فن و دو شیر برقی

ترموستات اکولوکس مدل ET-3SFC

ترموستات گرمایش از کف دیجیتال ET-2S2H

ترموستات تک فصل گرمایشی برای کنترل سیستم گرمایش از کف دارای ۲ خروجی با جریان ۵ آمپر

ترموستات گرمایش از کف اکولوکس ET2s2h

ترموستات همه کاره روکار ET-433W

ترموستات اتاقی دیجیتال دو فصل مناسب برای کنترل سیستم های فن کویل سه دور و چهار دور، داکت اسپیلت و گرمایش از کف همراه با تغذیه سویچینگ

ترموستات اکولوکس مدل ET-433W